Двигун Weima WM186FBSE (шпонка)

Бесплатная доставка
Виробник: Weima
Код товару: 1612-01
Наявність: Немає в наявності
Артикул: 21054

21760
  • 21 760 грн

Короткі характеристики
Потужність двигуна 9,5 л.с.
Тип валу шпонка
Тип запуску электростартер + ручной стартер
Виробник Weima
Тип палива дизель
Маса 52 кг
Всі характеристики

Відправка без передплати
Повернення протягом 14 дiб
Доставка по всій Україні
Запчастини в наявності
Гарантія 12 місяців

Характеристики


Характеристики двигуна

Потужність двигуна 9,5 л.с.
Тип валу шпонка
Тип запуску электростартер + ручной стартер
Об'єм циліндра 418 см²
Діаметр вала 25 мм
Довжина валу 72 мм
Напрямок обертання вала Против часовой стрелки
Система охолодження воздушное
Тип двигуна 4-х тактный
Ємкість паливного бака 5,5 л
Діаметр циліндра*Хід поршня 86/72 мм
Об'єм масла в картері 1,6 л
Витрати палива 0,8 л/ч
Частота обертання колінвалу 1800 об/мин
Рекомендоване масло SAE 10W40

Загальні характеристики

Виробник Weima
Тип палива дизель
Маса 52 кг
Габарити 41х47х49 см
Комплектація ЗИП-набор, инструкция, гарантийный талон

Мотори компанії Вейма на сьогоднішній день є одними з найвідоміших і поширених на території України. Двигун Weima WM186FBSE (шпонка) є універсальним агрегатом для засобів пересування як мототехніка, а також для роботи різноманітного деревообробного обладнання.

Призначення:

  • для мотопомп,
  • для мотоблоків,
  • для електрогенераторів,
  • для розточувальних верстатів,
  • для міні-тракторів.

Особливості:

  • Сам мотор складається з високоякісних матеріалів, які допомагають Weima WM186FBSE противостояти корозії, служити довго і надійно.
  • Гільза циліндра складається з сірого чавуну, який витримує великі температурні перевантаження, а також може витримувати сильні напруги.
  • Клапани в циліндрі розташовується зверху, що допомагає їх легко обслуговувати і міняти за потребою.
  • Двигун охолоджується примусово повітряним способом.
  • Для змащення всіх рухомих деталей використовується олива моторна, яке заливається в спеціальний картер об'ємом в півтора літра.
  • На дні картера розташовується зливна горловина у вигляді болта з магнітом. Магніт допомагає збирати залізну стружку або залізний пил. Масло в двигун Вейма WM186FBSE (шпонка) можна заливати в одну з двох горловин. Дублювання горловин пов'язано з тим, що Weima WM186FBSE може встановлюватися на різні розпилювальні верстати і положення при обслуговуванні може бути не зручним.
  • У двигуні використовується редуктор, який знижує швидкість обертання валу в два рази. Частота обертання становить 1800 оборотів в хвилину. Обертається він проти годинникової стрілки. Виготовлений під шпонку. На виході ми маємо вал діаметром 25 мм довжиною 85 мм.
  • Повітря для згоряння дизельного палива подається в повітряний фільтр з декількома ступенями очищення.
  • Очищення від пилу через щільний поролон.
  • Наступний етап очищення складається з подачі повітря в масло-наливний фільтр, який практично повністю видаляє з нього все сміття.
  • Така система сприяє збільшенню ресурс агрегату до 3000 мотогодин.

Теги: 186F, Двигатели 9 л.с. на мотоблоки, Двигатели вал 25 мм на мотоблок, Двигатели с воздушным охлаждением, Двигатели с электростартером, Двигатели Вейма, Дизельные двигатели, Двигатели шпонка, Двигатели Вейма 9 л.с., Дизельні двигуни з повітряним охолодженням, Дизельные двигатели Вейма

Відгуки (0)

Увага: HTML не підтримується!