Повернення та обмін товару

Повернення товару за належної якості


  • Покупець має право відмовитися від замовленого товару у будь-який час до його отримання та протягом 14 днів після отримання товару, виключаючи день покупки. Для повернення товару належної якості необхідно зберегти його товарний вигляд та споживчі властивості, а також мати документ, що підтверджує факт покупки.
  • Клієнт неспроможна відмовитися від товару з индивидуально-определенными властивостями, якщо може бути використаний лише даним клієнтом.
  • У разі відмови клієнта від товару належної якості продавець повинен повернути сплачену суму, за винятком витрат на доставку товару, протягом 14 днів з моменту отримання відповідної вимоги.


Для повернення товару необхідно відправити його на відділення Нова Пошта №55 у м. Київ.


Будь ласка, заздалегідь зв'яжіться з нашим менеджером за телефонами +38 (099) 481-48-84, +38 (068) 879-48-84.


Повернення товару неналежної якості


  • Товар неналежної якості – це товар із суттєвими дефектами чи шлюбом, через які він не може виконувати свої функції.
  • Покупець, який отримав товар неналежної якості, може вимагати заміну на аналогічний товар або товар іншої марки з відповідним перерахунком ціни, зменшення ціни, усунення недоліків за рахунок продавця або відмовитися від виконання договору та повернути сплачені за товар гроші.
  • Покупець може пред'явити вимоги щодо повернення товару неналежної якості протягом гарантійного строку або протягом розумного терміну, але не більше 2 років, якщо гарантійний строк не встановлено. Інтернет магазин залишає за собою право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо виявлений дефект – результат неправильної експлуатації товару.
  • У разі виникнення спорів щодо якості товару, інтернет-магазин може провести незалежну експертизу власним коштом. Якщо експертиза покаже, що недоліки товару виникли з вини покупця, покупець повинен відшкодувати інтернет-магазину вартість експертизи, а також витрати на транспортування та зберігання товару.
  • Гарантійний термін починає обчислюватися наново при заміні товару. Постановою від 19 березня 1994 року №172 встановлено перелік товарів, які не підлягають поверненню.
  • Для обміну або повернення товару зверніться на нашу Гарячу лінію та погодьте умови повернення за телефонами +38 (099) 481-48-84, +38 (068) 879-48-84.


Повернення коштів


Гроші буде повернено після огляду товару у сервісному центрі чи магазині. Оплата вартості товару складу здійснюється за рахунок клієнта. Повернення грошей може бути здійснене готівкою або на картку покупця.